HAARWERKEN | PRUIKEN EN HAARSTUKJES

Als gediplomeerd haarwerkspecialist help ik u graag in alle rust met het vinden van de beste en mooiste oplossing voor uw haarprobleem. Ik werk samen met de verschillende zorgverzekeraars zodat u in de meeste gevallen in aanmerking komt voor een vergoeding. Haaruitval door bijvoorbeeld alopecia androgenetica, haarziekten of door de behandeling van kanker is natuurlijk erg vervelend. Ik bied oplossingen die nauwelijks van echt te onderscheiden zijn.

Werkwijze bij haarwerken

1. Vrijblijvende afspraak maken

U maakt een afspraak met mij voor een vrijblijvend en gratis intakegesprek. Een afspraak is mogelijk binnen vijf werkdagen.

 

2. Intakegesprek

Tijdens het intakegesprek kunt u al uw wensen kenbaar maken. Samen bespreken de verschillende mogelijkheden en geef ik u alle zorg, tijd en aandacht. Er is een grote keuze uit verschillende modellen en kleuren van echt of synthetisch haar. Ik kan u voorlichten over de voor- en nadelen van de verschillende modellen. Naast confectie haarwerk is ook maatwerk mogelijk.

 

Keuze voor confectie haarwerk

Bij confectie haarwerk kunt u kiezen uit een zeer brede collectie bestaande haarwerken van hoge kwaliteit. Ik informeeren graag over de vele mogelijkheden. Door onze ruime voorraad kunnen wij vrijwel altijd direct leveren. De levertijd van confectie haarwerk is op dit moment langer dan normaal. Neem contact met mij op over de levertijd.

 

3. dagelijks gebruik van het haarwerk

Om het haarwerk geheel passend en naar uw keus te maken, kan het haarwerk nog in model worden geknipt. Natuurlijk kan het zo zijn dat u het haarwerk of haarstuk niet per direct nodig heeft, of dat u er nog even over na wilt denken. In zo’n geval kan het haarwerk of haarstuk gereserveerd worden. Dit kan voor drie weken en tot maximaal zes weken.

 

4. Vergoeding

Tijdens het passen vertel ik wat de kosten zullen zijn. Als u uw verzekeringsnummer en eventuele thuiszorgpas of doorverwijsbrief aan mij doorgeeft, zoek ik uit of u naast de basisvergoeding ook nog voor aanvullende vergoeding in aanmerking komt. Ik werk samen met alle zorgverzekeraars.

 

5. Klachten

Als u niet tevreden bent over de oplossing die ik biedt, dan kunt u zich wenden tot

De Geschillencommissie

Uiterlijke Verzorging, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

Of online via: www.degeschillencommissie.nl.

Of telefonisch via 070-3105310 (ma t/m vr van 9.00 – 17.00 uur).

 

6. Nazorg

Uiteraard kunt u voor nazorg altijd bij mij terecht. Op de geleverde producten is zes maanden garantie op fabricagefouten van toepassing.

erkende haarwerkspecialist | aangesloten bij anko